underbart väder





Söndag och solen är sjukt stark. Det är så underbart att det äntligen är SOMMAR!
Men det blir faktiskt ganska jobbigt att vara ute efter ett tag, man är ju inte van med denna värme.
Idag vaknade jag runt halv 2 tiden och gick upp och sonterade kläder. Efter det så gick jag och mötte min syster.
Vi gick tillbaka hem till mig och satte oss i solen och solade. Gav även mamma hennes presenter =)
Hon fick shotglas som blir som isglas, och en ritbock för vuxna(haha) och sedan en vattenkran typ som man kan ha på petflaskor. ( om man känner oss så förstår man varför, för vi har enormt mkt sånt hemma ) haha!
Har fått ännu fler myggbett nu efter jag varit ute, men försöker inte att klia på dem.
Jag är ju allergisk mot myggor så jag får ju världens bett om jag kliar en gång på dem.. =/
Nu sitter jag iaf och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan laga tacos, är jätte hungrig! =)
Lär ju skriva lite senare också kanske, annars så hörs vi imorgon..

Lite bilder ifrån idag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0