shulululu

förlåt för att jag inte skrev något igår, hade helt enkelt inte tid.
igår så var min dag sisådär.. jag gick till skolan och hade roligt, åt på mcdonalds(ovanligt) och så.
Och sen kommer min lärare Mats och säger att vi ska vara ute.
Min ända reaktion var: " I REGNET? ÄR DU DUM I HUVUDET? "
men det slutade regna och vi skulle leka i det blöta gräset.. *blä*
efter vi hade lekt färdigt så åkte jag, my, lovisa, mickis, latifa och jessica till täby centrum.
eller jag mickis, lovisa och my åkte i bilen och jessica och latifa fick gå =) *mohaha*
Väl där åt vi på mcdonalds som jag sa lite tidigare i texten och sedan så skulle tydligen alla hem så det var bara åka hem för mig också..
När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, jag tog det bara lugnt och åt middag.
Somnade ganska tidigt..

Idag:

Vaknade för en timme sedan ungefär och insåg att det var för sent att hinna till den första lektionen. Så nu ska jag över till min syster och ge henne några cigg som hon bad om och sedan åka till skolan =) Skriver lite senare också..

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: sara

Vilken fin blogg du har =) puss

2009-05-29 @ 16:11:07
URL: http://sarakarlzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack älskade syster :) puss

2009-05-29 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0