Helluuuuuuu

Jag har en förfärlig tandvärk som gör mig galen!
Var på akuten i Lördags och dem skulle fixa den, dem sa att min tand var död och att jag skulle till en tandläkare så fort som möjligt, men att dem hade satt något på tanden som gjorde att det inte skulle göra ont. KONSTIGT! för det har gått två dagar och det gör minst lika ont nu.
Men det är bara biti ihop tänkte jag säga, men det ska jag inte göra, för då gör det ondare. haha!
Men det är bara stå ut tills dem fixar den.
Min dag har bestått utav att jag har varit hos min syster och varit med dem fina barnen Julia och Melvin i några timmar, sedan kom mamma och hämtade oss så åkte vi till vårdcentralen och Julia skulle på 4 års kontroll.
Sedan efter det för att Julia hade varit så himla duktig så åkte vi och köpte glass och åkte hem och studsade studsmatta =)
Middagen idag blev sibylla och snart så ska jag ta fram ett glas cola och äta lite godis =) ( vet att det inte låter så bra för tandens skull ) men det är den smällen man får ta!

Innan jag sluta skriva vill jag skriva ett meddelande till min kära vän Lovisa.

Tack för alla gånger du funnits här för mig.
Tack för alla gånger du torkat mina tårar med dina ord.
Tack för alla gånger du hjälp mig upp när jag ramlat ner i ett stort svart hål.
Tack för alla gånger du lyssnat på mina problem.
Tack för alla gånger du bevisat hur mycket du älskar mig.
Tack för att du är du Lovisa Dahl, jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh ! vad underbar du är. Tack hjärtat vad glad jag blir :) <3 finaste louise. Jag älskar dig!

2009-05-25 @ 18:54:41
Postat av: Louise

DU ÄR UNDERBAR! jag älskar dig <3

2009-05-25 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0