Gullig dag..

Har haft så himla mycket funderingar idag på vad jag vill med mitt liv och vilka jag vill leva det med.
Har kännt mig tårögd, utan en aning om varför..


Är grymt besviken idag, för en viss "person" sårar mig gång på gång. Jag vet inte om han gör det medvetet eller omedvetet men jag försöker att hålla tillbaka och visa mig stark även fast det är svårt.

Annars har min dag varit väldigt bra, åkte till skolan vid 12 tiden och träffade alla mina fina klasskamrater. Vi hade det roligt och jag hade bara två lektioner idag så det var skönt. Efter skolan så gick vi till täby centrum jag, my, jessica, laftifa och fredrika. Vi åt på Mc Donalds och sedan kom Jessie och någon kille och gjorde oss sällskap. Efter Mc donalds så begav vi oss till bussen och jag åkte hem. Har ätit middag och glass tillsammans med bror, mamma och min älskade systerdotter Julia. =)

Hittade en dikt jag skrev för ungefär ett halv år sedan till en person som betyde allt för mig just då:

så gick du iväg, lämnade mitt hjärta i två bitar.
lät mig stå här ensam.
du lämnade mig utan något ord, inte ens ett förlåt.
men ditt leende får mig fortfarande att le
jag kan inte glömma det, vill inte glömma det.
för jag älskar dig fortfarande.



Nu ska jag snart gå och träffa en kompis och sedan somna tidigt idag. Puss på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0