galet förbannad.

Ja, jag trodde ju att kvällen igår skulle bli otroligt bra! Men tyvär så vart den inte det.
Eller, jag hade jättejättejätte roligt igår på kvällen, men allt förstördes när jag kom hem.
Det började med att jag åkte ner till centrum och handlade läsk.
Var på väg till tåget och såg Jonte och gick med honom till tåget, han och jag hoppade på tåget.
Där satt Lovisa och Mickis också som jag skulle vara med. =) Vi hoppade av i bällsta, sa hejdå till Jonte.
Och började gå mot gustavsudde. Satte oss vid en bord och satt och pratade.
En halv timme efter så hade vi alla myggbett över hela kroppen och frös som tre små djur.
Mattias i våran klass och hans kompisar kom förbi och sa hej. Och även tobias och hans kompisar.
Det var trevligt tills vi bara kände hur myggbetten sved och kliade. Ringde Eddie och kollade vad han gjorde.
Han sa att han var med några kompisar och vi kunde komma dit =)
Vi gick till honom och satte oss där och pratade om allt mellan himmel och jord.
Lovisas pojkvän Pontus kom och hämtade Lovisa efter ett tag och dem åkte hem.
Sedan drog två av Eddies kompisar också där ifrån, så då var det bara jag, Eddie, Andre och Mickis kvar.
Vi satt där ett tag tills vi skulle börja röra oss. Mickis gick till bussen och vi sa hejdå.
Vi gick en promenad och sedan skulle jag också hem, men bussen gick inte fören 40 minuter så fältarna skjusade hem mig.. tyckte jag var jätte snällt utav dem ! =)
Tror att Eddie och Andre också drog hem efter det men vem vet. Ja, som ni läser så hade vi det trevligt.

..MEN...


När jag kom hem så märkte jag att min plånbok var borta och jag hade myggbett över hela benen.
Jag var så förbannad och så himla ledsen, men orkade inte göra någonting så somnade direkt.

Idag har jag sovit till ungefär 5 på kvällen, var så himla trött!
Efter jag vaknat så gick jag upp, gick ner till centrum och tog ut pengar och sedan så gick jag hem igen.
Köpte såklart lite godis och cola i centrum också =) *hihi*

Nu sitter jag här och försöker att inte klia på myggbetten.. =/ svårt är det..



Här är en bild ifrån igår. Inte världens snyggaste men den bjuder vi på :D


Eddie, Andre och Jag.



Kommentarer
Postat av: Musse

Kul bild! :)

Förväntade mig en coolare bild av Eddie men man kan ju inte alltid vara beredd, så häpen som han såg ut :P

2009-06-02 @ 17:59:58
Postat av: Lisen

Haha, Eddie är inte cool, och därför blir han inte cool på bild. Andre stryper honom också, det är därför han ser ut som han gör :D

2009-06-04 @ 14:21:27
URL: http://louisekarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0