Fredag!

Nu är det äntligen fredag och jag är på bra humör :D
Idag så åkte jag till skolan så jag var där runt 10 tiden, köpte mig en poweking och gick ut till min klass.
Vi hade bara en lektion idag ( eller iaf jag för att jag missade första lektionen ) så det var skönt! =)
Efter skolan gick jag och Jessica till Täby centrum och skulle äta, vi köpte varsin kycklingrulle och varsin cola =)
Vi gick ut vid fontänen och satte oss med Lovisa och Sandra som också var där.
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, och jag fick skrattanfall då och då..
Sedan var det dags för Sandra och Lovisa att gå till tåget så vi sa hejdå och jag och Jessica gick och shoppade.
Hittade en jätte fin klänning som var ljusrosa, men lite orange i den. jätte fin! =)
Den ser ut som en hiphop tröja nästan, fast den är tunn och en klänning .. haha!
Den ska jag iallafall ha på mig ikväll när jag ska vara med Lovisa och Mikaela! =)
Vi skulle egentligen äta middag tillsammans och ha myskväll, men istället så ska vi mötas upp vid halv 9 tiden och åka till en sjö och sitta där och mysa bara i det underbara vädret! =)
Får se om min snuttegull kommer förbi också och är med oss, men jag tvekar faktiskt efter allt dem senaste dagarna.
MEN, man kan ju alltid hoppas =)

Nu ska jag sluta skriva och försöka ta mig ner till tåget så jag kan åka och handla lite läsk! ;)
Lär inte skriva något mer ikväll, fast det vet man iofs inte.. annars hörs vi imogon =)

TJINGTJOOONG


mina vackra vänner som jag ska tillbringa min kväll med =)haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0