... :/

Jag blir så himla irreterad på alla dessa jävla folk som påstår sig vara mina vänner men inte beter sig som det! Säg aldrig till mig att ni alltid ska finnas där för mig, när ni inte gör det. Säg aldrig att ni inte kommer ta eran pojkvän förre mig, när ni ändå gör det. Säg ALDRIG att ni ÄLSKAR MIG, om ni inte bevisar det. BLÄ PÅ ALLIHOPA!

Nåväl, dags att prata om min dag.

Jag vaknade klockan 8 och gick och duschade, vid halv nio så åkte jag och mamma och hämtade Julia och skjutsade henne till dagis. När klockan blev 9 satt jag vid doktorn och skulle ta min sista spruta som gör att man ej kan få livmodercancer. =) Jag har fortfarande fruktansvärt ont i min tand, men var på akuten idag IGEN. det ända dem gjorde var att byta ut det dem satt i förra gången och satt på smärtstillande medel på hela tanden, har även fått antibiotika så att tanden inte ska göra lika ont. Men jag kan ju säga att den gör minst lika ont idag som den gjorde för nästan en veckan sedan. USH VAD JAG HATAR TANDVÄRK! Fick även reda på att mitt käkben är paj och jag har en inflamation där, vad dem ska göra åt det sa dem att dem skulle återkomma med.

Efter jag varit där så åkte jag, bror och mamma ner till centrum och fixade bankomatkort och legg. Jag bad henne ta bilder om och om igen tills jag äntligen blev nöjd med kortet. Sedan åkte vi hem och jag gjorde iordning mig och sedan kom min älskade älskade älskade vän Joakim och hämtade mig. =) Vi åkte till Täby centrum och jag handlade två klänningar och sen åt vi på mcdonalds. Sen skjusade han hem mig. Joakim är en kille som man kan prata med ALLT om, han lyssnar så himla bra och bryr sig om mig så mycket att det är helt sjukt. Vi var jätte jätte jätte bra kompisar förut, men vi träffas sällan nu för tiden.. och det tycker jag suger!! =( men han är världens bästa iallafall och får mig alltid på så bra humör! =)

När jag kom hem så ringde min syster och sa att hon var sugen på cola och godis! Jag började genast känna suget och åkte ner till centrum och handlade cola och godis och åkte hem till henne =) Vi pratade om allt mellan himmel och jord och sedan gick jag hem, och nu sitter jag här =)


Vill tacka Joakim för att han fick bort smärtan jag hade idag genom att bara vara i min närhet! TACK TACK TACK och återigen TACK för att du är min vän och att du är så fruktansvärt bra! =)



Nu ska jag försöka sova lite granna, för imorgon är det skola *suck* GODNATT! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0