en tanke

Alla känslorna kom fram idag..

Jag saknar dig så himla mycket farfar, det finns inga ord som kan förklara.
Jag kan inte sluta tänka på ditt leende och dina varma kramar.
Jag vill inte fatta det, jag vll inte inse. KOM TILLBAKA TILL MIG!
Hur ska jag klara av hela mitt liv som jag har kvar utan dig?
Det var för länge sedan vi sågs, jag vill åka hem till dig och äta din jordgubbstårta.
Jag vill åka hem till dig och ligga på min favoritplats framför tvn.
Jag vill tillbaka till den dagen då jag var liten och jag gav dig leksakspingvinen.
Det känns så konstigt när jag fick tillbaka den för någon vecka sedan.
Det var min gåva ifrån mig till dig, och jag fick tillbaka den för du har lämnat mig.
SNÄLLA! JAG BLIR GALEN, KOM BARA TILLBAKA!!
Jag antar att phoebe har det bra i himlen nu när du är där också.
Att hon får massor med kakor utav dig, då lena inte ser att du ger henne några.
Du togs bort ifrån mig alldeles för tidigt, jag behöver dig här nu!
Dina varma kramar kunde läka vilka sår som helst.
Ditt leende kunde göra så att jag var glad i flera månader.
Det har gått alldeles för länge nu, det är svårt att leva utan dig ..
tanken att du aldrig kommer få se mig ta studenten,
tanken att du aldrig kommer få se mina barn,
tanken att du aldrig kommer få se mig gifta mig,
tanken att du aldrig komma få se mig bli äldre,
JAG VILL INTE HA DET SÅ HÄR!

jag saknar dig så himla mycket farfar... :'(









Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan:( Din blogg är gryym! fortsätt så!

2009-05-27 @ 21:16:17
Postat av: louise

tack så mycket, är du någon jag känner? :)

2009-05-27 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0