måndag..

Den här dagen har varit förfärligt jobbig, men ändå mysig.
Vaknade hemma hos min snuttegull och åkte till täby centrum vid 10 tiden för att köpa ett par sportshorts.
Anledning till att jag skulle köpa såna, var för att jag skulle springa coopertestet idag.
Det var INTE roligt och jag har ont i hela kroppen, men jag sprang iallafall 4 1/2 varv på 12 minuter.
Efter det så gick jag till täby centrum och handlade mig en vit klänning och sedan fick jag skjus hem av mickis.
När jag kom hem så åt jag middag och duschade sedan åkte jag och träffade jossan min vän och åt glass.
På vägen hem så mötte jag Ehi och vi tog sällskap hem och pratade om lite allt möjligt.
Nu sitter jag hos min syster och ska ut och ta en cigg och sedan gå hemåt och sova. =)

Hoppas ni njutit utav solskenet idag!! Hörs imorgon =)


TJIIIINGTJOOONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0