Fredag!!!

Gjorde inte ett piss igår.. somnade ganska tidigt också förövrigt.
Har haft funderingar på att flytta här ifrån, det händer så jävla mycket skit nu för tiden i vallentuna & täby.
Vill egentligen bara flytta långt långt här ifrån, men pengarna räcker inte just nu.
Idag vaknade jag runt 3 tiden, gick upp och gjorde iordning mig..
Har inte gjort någonting fkatiskt, bara suttit vid datorn och städat mitt rum.
Just nu sitter jag uppe i min brors rum och vi skjuter lite med en låtsaspistol :D hahahhahaha
han kastade magasinet på mig nyss. men jag bara garvar :D orkar inte bli arg. HAHA

Hoppas ni får en bra fredagskväll, själv ska jag till pappa och på söndag är det warm up för urf med alborosie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0